понеділок, 31 грудня 2012 р.

2012.

Цей рік приніс багато нового в моє життя і був really challenging одночасно. Підбирати епіграф до нього немає сенсу, бо він був різним, але для більшості року підходить щось на кшалт 'Go on. No matter what. Really no matter what, you are moving forward'. Багато приємних речей також трапилось цього року, нових неймовірних чудових людей в моєму житті, подій, нових можливостей, досвіду.

Більшість з моїх підсумків і планів на наступний рік так і залишиться приватними в моєму Manekibook, а тут пишу декілька речей для охочих почитати (якщо такі, звісно, є):
  • я змінила країну проживання (привіт, капітане:));
  • продовжую подорожувати (чого хочеться завжди більше і більше). Цього року, окрім Амтердаму, це були Париж і Варшава;
  • остаточно закинула китайську (feeling really ashamed) і перейшла в повсякденному спілкування на англійську;
  • познайомилась з неймовірною кількістю нових, цікавих і талановитих людей тут. Вони всі різні, з різних культур і бекграунду, але зараз це сприймається абсолютно нормально "так, як і треба". Люблю-люблю-люблю мультикультурність!
  •  також я мала чудовий досвід перед від'їздом в українській соціології. Зробила з екс-колегами, колежанками і шефом багато поїздок по Україні і поспілкувалась зі стількомаааа українцями.
  • закінчила Могилянку - HURRAY! :) стільки сил, стільки енергії і роботи над дипломом і іспитами - і я бакалавр! %)
  • ну і напевне найголовніше - я стала легше відноситись до життя. Не мучусь через те, що не змінити, не переймаюсь, як-то кажуть, через "дураків і дороги" :)

Я не знаю, наскільки ці часткові спогади цікаво читати комусь окрім мене, але це частинка мого життя:)

З Новим Роком!
Досягень і щастя!

Немає коментарів:

Дописати коментар