понеділок, 10 грудня 2012 р.

December. Make my wishes come true.


It seems now that I haven't written anything (except university papers - which were more than enough) for centuries. Sometimes I even think I forgot how to do it. I could talk here about the Amsterdam, The Netherlands, about my new lifestyle and question the fact that it haі influenced my views. But it's more appropriate for a personal conversation than a blogpost (anyway, later I'd love to share my impression of the local bank-system, cycling and couple other things, lol).

Well, it's the tenth day of December (in the draft of this post it was the "first day") and 'the countdown begins'. The countdown till the end of this huge and great year, till I should finish this year's plans, till I pick up a beautiful dress and sip champagne in the last seconds of 2012. But all these seems so far away.

There is 20 days December ahead. I know that the last month of the year would be marked by a couple of important papers for the university and a great deal of readings. I also know that an exciting trip is waiting for me and I can't wait to see this dream-city. And I also know that a great deal of uncertainty enters my life. Probably I never can stay in my comfort zone and always in a search of new opportunities and emotions.

I wish you all, who read this post, to spend December as productive and happily as you, guys, can.
Many kisses,
Me.



Зараз це виглядає так, ніби я не писала нічого (окрім університетських робіт - чого було більше ніж достатньо) століття. Іноді мені навіть здається, що я забула як це робити. Я можу говорити зараз про Амстердам, Нідерланди, мій новий стиль життя і обговорювати чи мало це все вплив на мої погляди. Але це доречніше для особистих розмов (хоча в будь якому разі, пізніше я б хотіла поділитись враженнями про місцеву банківську систему, велосипеди і декілька інших речей, лол).

Сьогодні десятий день грудня (в чернетці цього посту було зазначено "перший") і "відлік" розпочато. Відлік до кінця цього величезного і чудового року, до того часу коли я маю закінчити свої цьогорічні плани, до того часу коли я виберу гарну сукню і з бокалом шампанського проведу останні секунди 2012 року. Але це здається настільки далеким зараз.

В мене є ще 20 днів грудня попереду. Я знаю, що останній місяць року буде позначено декількома важливими роботами для університету і купою читання. Я також знаю, що захоплююча подорож в місто-мрію чекає на мене. І ще багато невизначеності входить в моє життя. Напевне я ніколи не зможу залишатись в своїй зоні комфорту і постійно буду шукати нові можливості і емоції.

Щирі побажання читачам цього посту провести грудень настільки продуктивно і щасливо, наскільки це можливо для вас.
Багато поцілунків,
Я.

1 коментар: